»

السبت، 16 أغسطس 2008

ناااااااااار ونور

توجت او لم اتوج لا تفرق معي كثيرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أذكر 5 أحلام على الاقل تخص ماضيك وتحلم فيها بتغيير أشياء ماذا ستعدل وماذا ستترك ؟

الماضي كئيب لا احلام لا امال كان ولم يكن

أذكر 5 أحلام على الأقل تخص مستقبلك ؟
بكل اختصار تتخلص احلامي في هذا الوجود في حلم واحد ( احلم بأن امتلك السماء بنجومها )
أذكر شخصين على الأقل متواجدين في حياتك حاليا .. كنت تود وجودهم قبل الآن بزمن ؟
الشخص الوحيد نفسي ولم اجد سواها صاحب لي

أذكر شخصين على الأقل غير متواجدين في حياتك حاليا .. كنت تود وجودهم الآن أو في حياة أولادك مستقبلا ؟
والدي رحمه الله

تهدي التاج لمين ؟
لواحد بس afew good men اخويا وحبيبي

12 التعليقات:

Zanooba (Zeinab sab9n) يقول...

ماشاء الله إيه الإجابات الجامدة دي أنا أول أدخل مدونتك و عجبتني أوي و إنشاء الله الجيات أكتر من الريحات و على فكرة أنا جالي نفس التاج ده بس عملت مواضيع إنشاء أنت عارف بقى البنات و الرغي و تقبل مروري
سلاام

Unknown يقول...

بصراحة اجاباتك رغم قصرها
الا ان بها افكار
بالتوفيق يارب
واهلا بك فى عالم التدوين

سلطان الغرام يقول...

زنوبه
...............

انت نورتي طبعا واتمني دوام التواصل معانا

وشكرا علي الرد



نهر الحب
...................

انا شاكر ليكي


ويارب تواصلي معانا

yoyo يقول...

فى اول زيارة لمدونتك احب احيك والله مدونتك اكثر من رائعة
عجبتى اجاباتك جدا جدا خير الكلام ما قل ودل ودا ان دل يدل على انك انسان ذكى جدا وفيك غموض برده
ميرسى لمرورك على مدونتى وان شاء الله يدوم التواصل بينا
تحياتى
يويو

نـــــور يقول...

السلام عليكم
اهلا اهلا ياسلطان ويارب ماتكونش زى سلطان الغرام خالد صالح - فى حكايه الطفاسه فى الستات يعنى-
المهم مبسوطه ان اول زيارة ليا فى تاج ليك لكن المشكله ان اجاباتك قاصرة قوى
مش شايفه ان الماضى صح مايكونش فيه احلام حتى لو مستحيل تحقيقها
وزعلت لما لقيت ده حلم مستقبلك لانه للاسف مستحيل يتحقق كان ومازال ملك الخالق

على اى حال ياريت تتحرر من قيودك اكتر من كده شويه

تفاءلوا بالخير تجدوه

تحياتى ليك ودمت بخير

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

ايه الرعب دة
طب ما تشخطش كدة
:))))
واضح جدا انك التعامل معاك مش سهل
اكيد اخونا افيو جود مان بارع
ربنا يبارك لكم في بعض
عاوزة اقول لحضرتك حاجة بخصوص مدونة القوارير
ياريت تقرا سلسلة العلاقة الزوجية كلها لان مذكور فيها ما للمراءة وما عليها للرجل كما ذكرت الشريعة وليس هناك اي جور لا عليها ولا على الرجل
كل عام وحضرتك بخير
تحياتي

سلطان الغرام يقول...

احب اهدي سلامي وتحياتي لكل من شرفني في مدونتي المتواضعة

واكيد كل الناس اللي قرات وعلقت هي اللي زادتها تواضع

yoyo
...............

ميرسي للكلام الجميل
وربنا يديم المعروف

حبيبه
.................
اولا حكايه الستات

ما تزعليش من الرد
(ما هم الا منفذون لاوامري اسهل من شرب الميه بالنسبالي )

ثانيا
لا يوجد ما يسمي المستحيل
ممكن يكون عندك انتي عشان ارادتك ضعيفه
اكن انا ارادتي تهد جبال وجبال

نونو
...............
انا مواصل معاكي للنهايه ومستني اشوف من اللي هينصر في الاخر بس بالعدل واكيد طبعا ........ ؟؟؟؟؟

نـــــور يقول...

انا جيت اقرا ردك على تعليقى بس ومش هدافع عن نفسى زى ماانت طلبت لسبب هو انى مش حاسه انى مذنبة علشان ادافع عن نفسى

طبعا ردك مش يزعلنى لسبب هو ان العيب فى الستات مش فيك انت

الحاجة التانية حضرتك مافهمتش التاج كويس لانك لو كنت دققت فى اجاباتى كنت عرفت انى ارادتى قويه جدا ومش محتاجه انى اثبتلك كده

تحياتى ياافندم

سلطان الغرام يقول...

لا

انا قريت كويس قوي

يمكن انتي بتنسي انتي بتكتبي ايه

وشكرا يافندم زي ما قلتبي


ههههههههههههههههه

Maha Shahen يقول...

حضرتك مش شايف ان اجاباتك غريبه شوية
مفيهاش غير روح الغرور
انا ومن بعدى الطوفان
وتريد ان تملك السماء
كلنا نطوق للوصول لعنان السماء ولكننا لا نتجرأ لنقول نملك السماء فهذا لايليق فهى ملك للخالق سبحانه وتعالى وليس لنا يا عزيزى
سبحانه وتعالى
ولقد صادفت جزء من ردك واعتذر ان اعيد نشره ويقول
عن النساء
(ما هم الا منفذون لاوامري اسهل من شرب الميه بالنسبالي )
الم ترا ان فى تلك المقوله جرح لنا
او لا يعنيك جرح الاخرين فقط انت ومن بعدك الطوفان كما ذكرت في اعلى التعليق
ان كنت عاصرت تجربه لشخص وغدر بك فلا تعتقد ان الكل سواء
بعتزر لرأيى لو ازعجك ولكن كثير من أرائك ازعجتنى
فليوفقك الله لما يحبه ويرضاه

غير معرف يقول...

حلوة
"خال مروان"

كلام على بلاطة يقول...

;كل عام وانت بخير